top of page

ОМКФ-2025: у програмі другого дня — ретроспективи, конкурсні покази та майстер-класи

У Києві триває 16-й Одеський міжнародний кінофестиваль. Другий день фестивалю подарував глядачам насичену програму: від ретроспективних показів світових класиків до сучасних конкурсних прем’єр та спеціальних подій.


День розпочався стрічкою «М’ятний коктейль із льодом» / Peppermint Frappé з ретроспективи Карлоса Саури. Після цього у програмі «Фестиваль фестивалів» відбувся показ фільму «На межі» / On the Edge режисерів Ґерена Ван де Ворста та Софі Мюзель, а в секції «Фокус на Польщу» — стрічки «Страх» / Anxiety Славоміра Фабіцького.


У програмі спецпоказів показали стрічку “Позивний «Артист»”, після якої головний герой фільму Олександр Печериця поділився своїми особистими враженнями від процесу роботи над стрічкою: «Цей фільм — наша спільна рефлексія. Він показує трансформацію людської думки, її бажання, її виклики. Ми хотіли це все задокументувати».


Програму Саури продовжив музичний фільм «Фаду» / Fados, а в секції «Сімейні цінності: діти» глядачі побачили «Мій нерозлучник» / My everything Анн-Софі Байї. Важливою подією другого дня стала прем’єра «Довженко. Великий компроміс» Ігоря Іванька у програмі «Гала-прем’єри». Креативний продюсер Володимир Тихий зауважив, що Олександр Довженко був дійсно видатною особистістю свого часу: “Як ставитися до Довженка? Як до геніального митця. Він себе проявив саме так. Але проблема кожного з нас в тому, що людина це ширше, ніж просто поняття «митець»”. 


Ретроспектива Віма Вендерса представила одразу три стрічки: «Той самий гравець стріляє знову», «Повернення до Срібного міста» та «Номер 666». Європейський конкурс продовжив день показом фільму «Пол і Полетт приймають ванну» / Paul and Paulette Take a Bath Джетро Массея.


У програмі «Мистецтво травми» глядачі переглянули «Київські солісти» / Kyiv Soloists Тронда Квіґ Андреассена. Кінокритикиня Оксана Волошенюк поділилась своїми експертними думками про стрічку: "Я дивлюсь десятки фільмів, які починаються першим днем війни. Серед них є багато подібних, але саме ця стрічка — один із тих небагатьох фільмів, де відчувається не розшматованість, а зібраність".


Також до програми “Мистецтво травми” увійшов фільм «Сірник в копиці сіна» / Match in a Haystack Джо Гілла. У рамках “Фестивалю українських кінофестивалів” відбувся показ фільму «Королеви радості» / Queens of Joy Ольги Гібелінди. На показі була присутня також продюсерка фільму Іванна Хіцінська, яка зазначила: “Ми хотіли показати те, що всі ми рівні. Ми живемо одними і тими самими бажаннями, діями, переживаннями. Війна у нас одна на всіх. І те, що потрібно любити одне одного, підтримувати. Мені здається, що у фільмі ми зловили якийсь вайб добра".


«Гала-прем’єри» доповнили стрічкою «Пан або пропав» / The Party’s over! Антоні Кордьє, світова прем`єра якого відбулась в рамках двотижневика режисерів Каннського фестивалю: «Цей фільм про класову нерівність, жагу до отримання свого. І я певна, що ця перша стрічка Антоні, в якій він занурився у сатиру, принесе нам задоволення», — зазначила членкиня спілки кінокритиків Інна Гордєєва перед переглядом стрічки.


Завершив кінопрограму другого дня фільм Лесі Дяк «Татова колискова» / Dad’s Lullaby, що увійшов до Національного документального конкурсу.


Окрім кінопоказів, фестивальний день містив освітні й творчі події. Відбувся майстер-клас «Медіатека Суспільного: Найбільший медіаархів України: що, кому, для чого, як?». У ході пізнавальної дискусії виступила керівниця медіатеки Таїсія Турчин: «В архіві Суспільного є відеоматеріали українського телебачення від 50-х років і до сьогодні. Говорячи про українське телебачення, ми маємо на увазі також і телерадіостудії. Якщо говорити про фонотеку українського радіо, то найстаріші записи які там містяться, датуються 20-ми роками, тому що в Харкові саме тоді було засноване українське радіо».


Фото з другого дня ОМКФ: 

https://drive.google.com/drive/folders/1-H__Xb6agiflaR1SqoqTdpUzfAkcpTzI 


16-й Одеський міжнародний кінофестиваль відбувається за підтримки 

Державного агентства України з питань кіно 

Європейського Союзу та Бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні

Інституту Адама Міцкевича «Instytut Adama Mickiewicza» 

Польського Інституту у Києві

German Films 

У партнерстві із Goethe-Institut в Україні

Офіційний спонсор – ARARAT 

Офіційний автомобільний партнер – BMW Україна 

Генеральний партнер Film Industry Office – UPHub

Офіційний ювелірний партнер – Carrera Y Carrera

Генеральний технологічний партнер – Hisense 

Офіційний банк-партнер – Південний

Офіційний beauty-партнер – L'Oréal Paris 

Водний партнер – «ТМ Моршинська»

Офіційний партнер церемоній ОМКФ – міжнародна мережа б'юті-просторів G×Bar

Партнер вечірніх суконь – Rent A Brand

Партнер Film Industry Office – Cinema Sound UA Production

Генеральний медіапартнер – 1+1 media

Генеральний інформаційний партнер – Starlight Media 

Медіапартнер – телеканал ICTV2

Медіапартнер – телеканал 1+1 Україна 

Медіапартнер – MEGOGO

Інформаційний партнер – Київстар ТБ

PR партнер – NAME PR 

Fashion медіапартнер – ELLE

Благодійний партнер – БФ «Діти Героїв»

Партнер – TA Ventures

Партнер – ICLUB

Офіційні локації кінофестивалю 

Parkovy – це комплекс івент локацій світового рівня у самому центрі Києва

Кінотеатр «Жовтень»

Кінотеатр «Оскар»

Будинок Архітектора


Партнери Одеського міжнародного кінофестивалю

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube

БЦ "Олімпійський", вулиця Велика Васильківська, 72, поверх 7, Київ, Україна, 03150

©2023 від Odesa International Film Festival. Made in Ukraine 🇺🇦

bottom of page