top of page

АРТУР І ДІАНА / ARTHUR&DIANA

2023 / 108' / Німеччина

Артур і Діана – рідні брат і сестра. Разом із дворічним сином Діани вони вирушають з Берліна до Парижа на коротку, розслаблену поїздку для обов'язкового щорічного технічного огляду свого іржавого старого “Рено”. Але поїздка не буде розслабленою, напрямок не буде Парижем, і чи поїде автомобіль узагалі, – безумовно, під питанням. Після зустрічі з поліцією, антагоністичної зупинки у матері, занадто чуттєвої вечірки, спущеної шини, похорону та повторних бурхливих розмов у машині, вони зрештою опиняться аж в Італії, з кількома друзями та надіями більшими, ніж було на початку поїздки.

 

Розклад показів:


15.07.2024 о 15:00, у Будинок кіно, вул. Саксаганського 6 (Київ), Червона зала


 

РЕЖИСЕРКА - САРА СУММА


Біографія

Сара Сумма народилася в італійській сім'ї у Франції. З раннього дитинства вона брала участь у численних кіно- та театральних проєктах. У 2011 році вона закінчила магістратуру з кіно, навчаючись у Франції, Італії та США. Відтоді вона живе та працює в Берліні, де вивчала режисуру в Німецькій академії кіно і телебачення (Deutsche Filmund Fernsehakademie Berlin). Після кількох короткометражних фільмів зняла свій перший повнометражний фільм "Останні, хто їх бачив", світова прем'єра якого відбулася на 69-му Берлінале. Фільм згодом демонструвався на численних фестивалях по всьому світу та здобув нагороди за найкращу режисуру та найкращий повнометражний фільм. У 2020 році Сара виграла від німецької культурної установи BKM грант на сценарій свого повнометражного проєкту "Безпечне місце".


Вибрана фільмографія

  • Артур і Діана (2023)

  • Останні, хто їх бачив (2019)

  • Мої друзі (2018)

 

Продюсерки: Цецилія Траутветтер, Ліза Ролінґ

Сценаристка: Сара Сумма

Оператор: Фараз Фешаракі

Композитор: Бен Росслер

Актори: Лупо П'єро Сумма, Робін Сумма, Сара Сумма, Лівія Антонеллі, Клер Луазо, Бенджамін Швінн, Уґо Фіоре, Гервард Дункель

Виробник: German Film &Television Academy Berlin (DFFB), Rundfunk Berlin Brandenburg (RBB)

Сейлз агент: Square Eyes, Wouter Jansen


Commentaires


bottom of page